Понедельник
20.05.2024
04:12

RSS
 
Петро-Михайлівська сільська рада
Главная
Каталог статей »
Меню сайта

Категории каталога
Мои статьи [3]

Главная » Статьи » Мои статьи

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту регуляторного акта: рішення Петро-Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області "Про встановлення ставок по єдиному податку"

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом
державного регулювання

1.1. Причини та умови виникнення проблеми Відповідно до ст. ЗО Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.1993 р. № 56-93, Регламенту роботи Петро-Михайлівської сільської ради п'ятого скликання затвердженого рішенням сільської ради від 11.05.2006 № 1 інших нормативно-правових актів України, Петро-Михайлівська сільська рада погоджує питання про встановлення ставок по єдиному податку на території сільської ради.

1.2. Обґрунтування неможливості розв'язання проблеми за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів В даному рішенні пропонується закріпити Перелік ставок по єдиному податку на території Петро-Михайлівської сільської ради, який розроблено з урахуванням діючого законодавства, з метою узгодження діючої процедури та уникнення порушень чинного законодавства.

1.3. Суб'єкти, на яких існуюча проблема справляє негативний вплив. Існуюча проблема справляє негативний вплив на приватних підприємців, зацікавлених в мінімальних ставках по єдиному податку на території сільської ради.

2. Цілі державного регулювання:

Вирішення проблеми шляхом затвердження Переліку ставок по єдиному податку дає змогу поповнення місцевого бюджету.


3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей

В якості альтернативи до запропонованого вирішення проблеми, що виникла, розглянемо залишення ставок без змін. Але такий підхід може викликати негативні явища для осіб, які приймають участь в підготовці, аналізі та вивченні питання. А це, в свою чергу, не сприятиме розв'язанню існуючого питання, а лише загострить його актуальність.
Інших альтернатив запропонованому регуляторному акту немає.
Перевагами обраного способу регулювання ставок по єдиному податку на території Петро-Михайлівської сільської ради є:
- дотримання чинного законодавства;
- загальна доступність для ознайомлення з діючим Переліком ставок по єдиному податку на території сільської ради
- чіткість процесу та узгодженності дій відповідальних посадових осіб, які приймають участь у затвердженні Переліку ставок по єдиному податку на території Петро-Михайлівської сільської ради сприятиме уникненню зловживань у цій сфері.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми, та відповідні заходи

Для досягнення означеної мети, пропонується винести на розгляд Петро-Михайлівської сільської ради рішення, яким буде затверджено Перелік ставок по єдиному податку на території Петро-Михайлівської сільської ради.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі
прийняття регуляторного акту

5.1 . Оцінка впливу зовнішніх факторів Зовнішній вплив на виконання даного регуляторного акта може справити внесення змін до діючих нормативно-правових актів або прийняття нової редакції нормативних актів, що регулюють правовідносини у сфері оподаткування. Однозначній оцінці подібні зміни не підлягають.

5.2. Оцінка можливості виконання вимог регулювання з боку органів державної влади, юридичних та фізичних осіб.
Очікується високий рівень виконання вимог регулятивного акта з боку окремих посадових осіб виконавчого апарату сільської ради, що зумовлюється чіткістю закріпленої процедури затвердження Переліку ставок по єдиному податку. Одночасно передбачається постійний контроль за діяльністю відповідних посадових осіб щодо виконання вимог регуляторного акту.
У зв'язку з тим, що усі положення регуляторного акту базуються на чинному законодавстві, затвердження Переліку тавок по єдиному податку на території Петро-Михайлівської сільської ради забезпечується виконанням відповідних нормативних актів.


6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного
акту
Передбачаються наступні результати від введення в дію регуляторного
акту:
1. Витрати на впровадження регуляторного акту відсутні.
2. Можливі переваги від впровадження запропонованого акту:
- дотримання та удосконалення чинного законодавства;
- загальна доступність для ознайомлення з діючим Переліком ставок по єдиному порядку на території Петро-Михайлівської сільської ради, що забезпечить прозорість процедури;
- чіткість процедури підготовки Петро-Михайлівською сільською радою рішень щодо затвердження Переліку ставок по єдиному податку на території Петро-Михайлівської сільської ради сприятиме уникненню зловживань у цій сфері;
- чітка визначеність процесу та узгодженості дій відповідальних посадових осіб при погодженні даного питання на території Петро-Михайлівської сільської ради дозволить оперативно вирішувати дану задачу, що сприятиме підвищенню позитивного іміджу сільської ради, як представницького органу місцевого самоврядування.
7. Строк дії регуляторного акту
Передбачається не обмежувати строк дії регуляторного акту.
8. Визначення показників результативності акту

Пропонується використати наступні показники результативності регулятивного акту:
- кількість юридичних та фізичних осіб, на яких поширюється дія акту;
- час, що витрачатиметься юридичними та фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акту;
- рівень інформованості юридичних та фізичних осіб щодо основних положень акту;
- рівень прогнозованості та передбачуваності ведення господарської діяльності.

9. Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту

Цільовою групою відстеження результативності регуляторного акту є фізичні та юридичні особи а також фізичні особи-підприємці, які здійснюють підприємницьку діяльність на території сільської ради.
Повторне дослідження результативності регуляторного акту доцільно проводити не раніше ніж через рік після прийняття акту, щоб мати можливість одержати необхідну базу для дослідження.
Визначені показники результативності акту дозволяють використати методику соціологічного опитування для відстеження результативності акту.




Источник: http://petromihaylovka.at.ua/load/0-0-0-2-20
Категория: Мои статьи | Добавил: petromihaylovka (03.12.2008)
Просмотров: 800 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа


Поиск

Друзья сайта

Статистика


Хостинг от uCoz